Bir ara ne kadar borcunuz var diye bir konu açmıştım. Her halde şu ana kadar en çok yorum alan bir konum o oldu.
Şimdi konumuza dönelim. Teker teker herkesin borcunu ödeyeceğiz.
Sistem nasıl işliyor.
Borcunun ödenmesini istiysen kimse bize baş vuruyor.
Borcunun %10 unu bize ödeyerek kuraya katılmış oluyor.
Her ay çekilişimiz oluyor ve 1 kişinin borcunu ödüyoruz.
Kurası çıkan kişi toplam borcunu ödeyerek bize borçlanmış oluyor.
Arkadaşı çok sıkıştırmadan Verdiğimizi Geri alıyoruz.
Sabah GeyiÄŸi