• 14-12-2021, 09:46:52
    #1
    Evet arkadaÅŸlar merhaba.

    Bir ara ne kadar borcunuz var diye bir konu açmıştım. Her halde şu ana kadar en çok yorum alan bir konum o oldu.

    Şimdi konumuza dönelim. Teker teker herkesin borcunu ödeyeceğiz.

    Sistem nasıl işliyor.

    Borcunun ödenmesini istiysen kimse bize baş vuruyor.

    Borcunun %10 unu bize ödeyerek kuraya katılmış oluyor.

    Her ay çekilişimiz oluyor ve 1 kişinin borcunu ödüyoruz.

    Kurası çıkan kişi toplam borcunu ödeyerek bize borçlanmış oluyor.

    Arkadaşı çok sıkıştırmadan Verdiğimizi Geri alıyoruz.

    Sabah GeyiÄŸi
  • 14-12-2021, 09:47:44
    #2
  • 14-12-2021, 09:48:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sabah ÅŸerifleriniz hayrolsun hocam 😂😂😂
  • 14-12-2021, 09:48:56
    #4
    Kurada ilk size çıkar hocam. Çok sanşlı adamsınız.
    • TheAspect
    • gus
    • BOZ
    TheAspect, gus, BOZ ve 2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    5 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 14-12-2021, 09:49:37
    #5
    Sanırım yine en çok yorum alan konu olacak 😂
  • 14-12-2021, 09:50:14
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurada ilk size çıkar hocam. Çok sanşlı adamsınız.
    Yok hocam sistemimizde kesinlikle hile hurafe yoktur 😂
  • 14-12-2021, 09:50:32
    #7
    asporkan aydın
  • 14-12-2021, 09:51:30
    #8
    Güzel sistem, buna düşenler olur, ben düştüm, parayı nereye yatırıyoruz
  • 14-12-2021, 09:52:12
    #9
    Ailenizin tokatçısı