Evet arkadaşlar merhaba.

Bir ara ne kadar borcunuz var diye bir konu açmıştım. Her halde şu ana kadar en çok yorum alan bir konum o oldu.

Şimdi konumuza dönelim. Teker teker herkesin borcunu ödeyeceğiz.

Sistem nasıl işliyor.

Borcunun ödenmesini istiysen kimse bize baş vuruyor.

Borcunun %10 unu bize ödeyerek kuraya katılmış oluyor.

Her ay çekilişimiz oluyor ve 1 kişinin borcunu ödüyoruz.

Kurası çıkan kişi toplam borcunu ödeyerek bize borçlanmış oluyor.

Arkadaşı çok sıkıştırmadan Verdiğimizi Geri alıyoruz.

Sabah Geyiği