3-5 seneye zenginim artık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3-5 seneye zenginim artık
21
●
727
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
3-5 seneye zenginim artık
1
2
3
03-12-2021, 01:36:47
#1
bosnakataberk
Bugün radikal bir kararla 1.700.000 shiba aldım.
Coin alıp unutanlar paraya para demiyor belki bizim coinde bir gün 100 lira falan olur
3 sene sonra zengin olursam konuya tekrardan yazar gündeme taşırım
03-12-2021, 01:38:42
#2
canerak
bende buraya yorumu mu bırakayım yanılırsam dalga geçeriz
"shiba coin balondur"
03-12-2021, 01:39:45
#3
Mdoganart
+1 Shibadan milyoner olunca uyandırırsınız beni de
03-12-2021, 01:40:28
#4
bosnakataberk
canerak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende buraya yorumu mu bırakayım yanılırsam dalga geçeriz
"shiba coin balondur"
Aklıma çok felsefik bir söz geldi "unutmayın ki hiçbir balon iyice şişmeden patlamaz"
03-12-2021, 01:41:29
#5
Misafir
Ne kadara aldınız hocam sorması ayıp
hazimaygn
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
03-12-2021, 01:41:58
#6
Murataraz
Buraya shibayla ilgili acı bir gerçek bırakayım bende
'' Shiba asla 1TL olamayacak çünkü bu matematiksel olarak imkansız shibanın 1TL olması için bitcoinde olan hacmin 500katının shibaya girmesi lazım buda imkansız ''
03-12-2021, 01:42:03
#7
canerak
bosnakataberk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aklıma çok felsefik bir söz geldi "unutmayın ki hiçbir balon iyice şişmeden patlamaz"
aşırı anlamlı bir söz kesinlikle öyle
03-12-2021, 01:42:18
#8
bosnakataberk
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne kadara aldınız hocam sorması ayıp
Hocam tanıdık indirimi yaptılar 1.000TL'ye kapattık
03-12-2021, 01:43:48
#9
Murataraz
bosnakataberk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aklıma çok felsefik bir söz geldi "unutmayın ki hiçbir balon iyice şişmeden patlamaz"
Shibanın ilk fiyatına bakarsanız şişip şişmediğine daha iyi karar verebilirsinizi bence
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler