Bugün radikal bir kararla 1.700.000 shiba aldım.

Coin alıp unutanlar paraya para demiyor belki bizim coinde bir gün 100 lira falan olur

3 sene sonra zengin olursam konuya tekrardan yazar gündeme taşırım