• 03-12-2021, 01:36:47
    #1
    Bugün radikal bir kararla 1.700.000 shiba aldım.

    Coin alıp unutanlar paraya para demiyor belki bizim coinde bir gün 100 lira falan olur

    3 sene sonra zengin olursam konuya tekrardan yazar gündeme taşırım
  • 03-12-2021, 01:38:42
    #2
    bende buraya yorumu mu bırakayım yanılırsam dalga geçeriz
    "shiba coin balondur"
  • 03-12-2021, 01:39:45
    #3
    +1 Shibadan milyoner olunca uyandırırsınız beni de
  • 03-12-2021, 01:40:28
    #4
    canerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende buraya yorumu mu bırakayım yanılırsam dalga geçeriz
    "shiba coin balondur"

    Aklıma çok felsefik bir söz geldi "unutmayın ki hiçbir balon iyice şişmeden patlamaz"
  • 03-12-2021, 01:41:29
    #5
    Ne kadara aldınız hocam sorması ayıp
    • hazimaygn
    hazimaygn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2021, 01:41:58
    #6
    Buraya shibayla ilgili acı bir gerçek bırakayım bende

    '' Shiba asla 1TL olamayacak çünkü bu matematiksel olarak imkansız shibanın 1TL olması için bitcoinde olan hacmin 500katının shibaya girmesi lazım buda imkansız ''
  • 03-12-2021, 01:42:03
    #7
    bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma çok felsefik bir söz geldi "unutmayın ki hiçbir balon iyice şişmeden patlamaz"
    aşırı anlamlı bir söz kesinlikle öyle
  • 03-12-2021, 01:42:18
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadara aldınız hocam sorması ayıp
    Hocam tanıdık indirimi yaptılar 1.000TL'ye kapattık
  • 03-12-2021, 01:43:48
    #9
    bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma çok felsefik bir söz geldi "unutmayın ki hiçbir balon iyice şişmeden patlamaz"
    Shibanın ilk fiyatına bakarsanız şişip şişmediğine daha iyi karar verebilirsinizi bence