oğlum yaa ilk karnesi getirdi
35
●965
- 24-01-2009, 14:31:29benim oğlumda teşekkür getirdi(ilkokul 4sınıf), güzel duygu, tebrikler,
- 24-01-2009, 20:12:31Ardarda mesaj attığınz için olabilir bence.ersel75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2009, 20:19:06Üyeliği durduruldubence bir şey almayın hemen havalanmasın.sonra 2 gun sonra markette başlar isyana " bana kinder al ulan baba" şeklinde.
bkz : kendimden biliyorum - 25-01-2009, 15:23:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güzel fikirergineker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Hala gülüorum ya