• 24-01-2009, 14:28:48
    #28
    Aynı başarının lise yıllarında da devam etmesini dilerim.
  • 24-01-2009, 14:31:29
    #29
    benim oğlumda teşekkür getirdi(ilkokul 4sınıf), güzel duygu, tebrikler,
  • 24-01-2009, 14:33:59
    #30
    kızımın ilk karnesini görmek için sabırsızlanıyorum
  • 24-01-2009, 16:35:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    iyide bu yorum yapan arkadaşlara cvp verdim ben onlar neden silindi yanlış bi işlemmi yapıyorum cvp vermememmi gerekiyor
  • 24-01-2009, 20:12:31
    #32
    ersel75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide bu yorum yapan arkadaşlara cvp verdim ben onlar neden silindi yanlış bi işlemmi yapıyorum cvp vermememmi gerekiyor
    Ardarda mesaj attığınz için olabilir bence.
  • 24-01-2009, 20:19:06
    #33
    Üyeliği durduruldu
    bence bir şey almayın hemen havalanmasın.sonra 2 gun sonra markette başlar isyana " bana kinder al ulan baba" şeklinde.

    bkz : kendimden biliyorum
  • 24-01-2009, 21:25:03
    #34
    Üyeliği durduruldu
    dur bakalım bi 5 sene sonra felan bizde tadıcaz
  • 24-01-2009, 21:33:12
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk okuldayken bende hep taktir, teşekkür alıyodum lisede çakozladık şimdi bol bol 1 getiriyom
  • 25-01-2009, 15:23:28
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ergineker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitane pr7 link
    Güzel fikir . Hala gülüorum ya