• 25-11-2021, 02:19:11
    #1
    Dolar anormal derece bir kaç kuruş artsın; 50 tane konu açılıyor. Dolar düştüğü zaman kimseden ses çıkmıyor.


    Edit: Bu tür başlıklar ekşi sözlükte açılıyor. Konu geyik amacıyla açılmıştır arkadaşlar. Çok söven gördüm, katılıyorum sizlere elbette. Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 25-11-2021, 02:21:23
    #2
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    ne yapalım hocam 3₺den 13₺ oldu sonra 10a düştü diye sevinelim mi?
  • 25-11-2021, 02:21:37
    #3
    Kategori Moderatörü
    Anormal derece de yükseliyor çünkü ve normal olarak düşüyor 10 dan 14 e çıkıp 12 ye düşmesi bence olay değil
  • 25-11-2021, 02:21:38
    #4
    çünkü

  • 25-11-2021, 02:21:38
    #5
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar düştüğü zaman
    Ne zaman?
  • 25-11-2021, 02:21:51
    #6
    Bu bana bir kesimi hatırlattı da, neyse.
  • 25-11-2021, 02:21:53
    #7
    kardeşim dolar 9 seviyesinden 14 e çıkıp 11 e indiği zaman düşmüş mü oluyor ben mi yanlış hesaplıyorum ??
  • 25-11-2021, 02:23:58
    #8
    insanlar anormal durumlara tepki veriyorsa demek
    ki anormal olan düşmesi değil anormal olan son günlerdeki ani artış
  • 25-11-2021, 02:25:05
    #9
    Sabaha güzel düşecek gibi yerin dibine girsede kurtulsak.