Dolar anormal derece bir kaç kuruş artsın; 50 tane konu açılıyor. Dolar düştüğü zaman kimseden ses çıkmıyor.
Edit: Bu tür başlıklar ekşi sözlükte açılıyor. Konu geyik amacıyla açılmıştır arkadaşlar. Çok söven gördüm, katılıyorum sizlere elbette. Allah sonumuzu hayır etsin.
Dolar düşerken sus pus olan R10'ncular
60
●2.135
- 25-11-2021, 02:21:53kardeşim dolar 9 seviyesinden 14 e çıkıp 11 e indiği zaman düşmüş mü oluyor ben mi yanlış hesaplıyorum ??
