Dolar anormal derece bir kaç kuruş artsın; 50 tane konu açılıyor. Dolar düştüğü zaman kimseden ses çıkmıyor.


Edit: Bu tür başlıklar ekşi sözlükte açılıyor. Konu geyik amacıyla açılmıştır arkadaşlar. Çok söven gördüm, katılıyorum sizlere elbette. Allah sonumuzu hayır etsin.