• 23-12-2006, 23:59:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    dana abim üzüldüm senin için ya
  • 24-12-2006, 00:12:58
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bu topiğe yazı yazıyom makinayı izliyom bu kadar
  • 24-12-2006, 00:25:59
    #21
    Üyeliği durduruldu
    deli dana icin aglıyom ühhü
    site yapmana yardım ediyimmi

    şirketin basına ben gecerim,sıranın altına sıgdır beni kopya cekerim haha,hafta sonu köyüne git ailenin yanına, belinin agrısının gecmesi iicin pc basından kalk tw basına gec cekyata uzan uyu filan işte

    hadi kolay gelsin
  • 24-12-2006, 00:48:22
    #22
    saol da bunların hepsi bana bakıyor keşke gün 48 saat olsaydı
  • 24-12-2006, 01:04:53
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunu Deniyimmi Diye Düşünüyom

    Video Yağ Soğutmalı Kasa - Yağ, Soğutmalı, Kasa - Dailymotion Share Your Videos

    Bide O Kadar Yağ Parası Yerine Kaliteli Bi Soğutucumu Alsam Diye Düşünüyom
  • 24-12-2006, 01:11:58
    #24
    şu anda maxigeyiq bölümüne girmiş bulunuyorum
  • 24-12-2006, 01:12:52
    #25
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol da bunların hepsi bana bakıyor keşke gün 48 saat olsaydı
    uyumazsan gün 48 sa da oluyo 72 de yani kolay gelsin bu arada deli abi
  • 24-12-2006, 01:25:46
    #26
    Üyeliği durduruldu
    kafa dağıtıorm

    KoRn - Eaten Up İnside
  • 24-12-2006, 04:38:07
    #27
    Kurumsal PLUS
    r10'da

    "Şu anda ne yapıyorsunuz?" adlı konuya cevap yazıyorum