İlk 500T macerası... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk 500T macerası...
6
●
118
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlk 500T macerası...
09-11-2021, 09:55:59
#1
Sick16
Evet bugün yavrum ile ilk 500T maceramızı gerçekleştirdik bindiğinden beridir bu şekilde sanırsam hoşuna gitmedi zamanla oda alışır diye tahmin ediyorum
09-11-2021, 09:57:49
#2
ByBeRKeM.CoM
500t de kimler nelere alıştı...
09-11-2021, 10:01:49
#3
Raymo
Borçları nasıl kapatırım diye düşünürken ben
09-11-2021, 10:02:52
#4
dogantuysuz
Emekli amcalar gibi duruyor
masallah çok tatlı.
09-11-2021, 10:04:47
#5
Bacterium
Üzerinde güneş batmayan otobüs hattı 500T
4 yıl üst üste kullandım, hala da kullanıyorum. GAİN'de filmi çıkacak, mutlaka izleyin
09-11-2021, 10:07:03
#6
DenqeSiz
Netflix buna film çeker
09-11-2021, 10:19:59
#7
AFNaNTiK
Süperion... 😅
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler