• 09-11-2021, 09:55:59
    #1
    Evet bugün yavrum ile ilk 500T maceramızı gerçekleştirdik bindiğinden beridir bu şekilde sanırsam hoşuna gitmedi zamanla oda alışır diye tahmin ediyorum
  • 09-11-2021, 09:57:49
    #2
    500t de kimler nelere alıştı...
  • 09-11-2021, 10:01:49
    #3
    Borçları nasıl kapatırım diye düşünürken ben
  • 09-11-2021, 10:02:52
    #4
    Emekli amcalar gibi duruyor

    masallah çok tatlı.
  • 09-11-2021, 10:04:47
    #5
    Üzerinde güneş batmayan otobüs hattı 500T
    4 yıl üst üste kullandım, hala da kullanıyorum. GAİN'de filmi çıkacak, mutlaka izleyin
  • 09-11-2021, 10:07:03
    #6
    Netflix buna film çeker
  • 09-11-2021, 10:19:59
    #7
    Süperion... 😅