• 06-11-2021, 00:42:53
    #10
    Ne tür bir kelime oyunu var diye tıkladım konuna ama daha da betermis
    Cevap verebilmek içinde birkaç dakika araştırma yaptım.
    "Bir bilimkurgu yazarı olan Neal Stephenson, 1992 tarihinde yayınlanan ‘Snow Crash’ adlı romanında, hikayenin kahramanı olan Hiro’nun bir avatar aracılığıyla sosyalleştiği, alışverişe çıktığı ve gerçek dünyadaki düşmanlarını alt ettiği sanal dünyayı isimlendirmek amacıyla bu terimi kullanmıştı. Aslında bu kavram Snow Crash’ten önce ortaya atılmış ve ilk olarak William Gibson’ın çığır açan 1984 tarihli romanı Neuromancer’da ‘Cyberspace’ [sanal alem] adıyla tanınır hale getirilmişti."

    Bu romandan etkilenmiş olabilirler
  • 06-11-2021, 00:44:15
    #11
    Alan adının sahibi benim teklifler pm
  • 06-11-2021, 00:45:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sawjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne tür bir kelime oyunu var diye tıkladım konuna ama daha da betermis
    Cevap verebilmek içinde birkaç dakika araştırma yaptım.
    "Bir bilimkurgu yazarı olan Neal Stephenson, 1992 tarihinde yayınlanan ‘Snow Crash’ adlı romanında, hikayenin kahramanı olan Hiro’nun bir avatar aracılığıyla sosyalleştiği, alışverişe çıktığı ve gerçek dünyadaki düşmanlarını alt ettiği sanal dünyayı isimlendirmek amacıyla bu terimi kullanmıştı. Aslında bu kavram Snow Crash’ten önce ortaya atılmış ve ilk olarak William Gibson’ın çığır açan 1984 tarihli romanı Neuromancer’da ‘Cyberspace’ [sanal alem] adıyla tanınır hale getirilmişti."

    Bu romandan etkilenmiş olabilirler
    evet biliyorum ama romandan etkilenip hadi aldın diyelim o zamana göre bu çok ileri teknoloji yani imkansız gibi birşey bunun neyine güvenip 25 yıl reglemişki .
  • 06-11-2021, 00:45:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan adının sahibi benim teklifler pm
    hocam ben 1 tl ile açıyorum
  • 06-11-2021, 00:46:21
    #14
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben 1 tl ile açıyorum
    1tl ile devam ediyoruz
  • 06-11-2021, 00:47:52
    #15
    Platin üye
    Tam reg fiyatına anca satarsınız demeye gelmiştim.
  • 06-11-2021, 00:48:05
    #16
    1 tl az arkadaşlar ben 150 veriyorum
  • 06-11-2021, 00:48:37
    #17
    Bir an dolandırıldım sandım hocam ya naptınız. Geçen ben aldım çünkü bu domainlerin ikisininde. Hızlıca hallettik arkadaşla, işi varmış. Köprüsünümü satacakmış, napcak mış. Bişiler dedi ama.
  • 06-11-2021, 00:51:09
    #18
    demekki proje Mark'a ait