• 19-01-2009, 11:45:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar sabah sabah facebooktan birisi özel mesaj gönderdi verdi adresi tanışmak istiyorum vs Bende ekledim baktım msn iletisinde aynın aşağıdaki koydum resimde yazan yazıyordu(:
    Ne olacak böyle



    Tamamen geyik.
  • 19-01-2009, 12:24:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Euhahahaha
  • 19-01-2009, 13:48:04
    #3
    pahalı değilmi
  • 22-01-2009, 08:50:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oda iyiymiş canım