Zeka Testi hadi yarışalım :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Zeka Testi hadi yarışalım :D
12
●
344
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Zeka Testi hadi yarışalım :D
1
2
19-01-2009, 16:34:15
#10
Timnet
herkes sallama çekiyor
19-01-2009, 16:50:58
#11
Jonturk
hepsini cevapladım 200 çıktı
tabloda 200 göremedim
19-01-2009, 17:12:08
#12
izzyGM
normal zekaymısım
22-01-2009, 09:38:04
#13
psycho
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
abi ben bunları yapana helal olsun diyorum
başka birşey demiyorum ben bunlardan bu kadar anlasam yemin ederim matematik profesörü olurdum galiba sayisalda fullerdim full mantik gibi geldi kafam basmadi açikcasi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler