• 25-10-2021, 19:31:18
    #28
    Yükselişin durmasını başarı olarak nitelendiriyorsan açılan konulara çok takılma hocam...
  • 25-10-2021, 19:31:22
    #29
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
    usta düşsün düşsün 1 tl olsun da yeter ki biz kaybedelim ülkemiz kazansın
  • 25-10-2021, 19:31:30
    #30
    cakilmak değildir ya o hafif ayagi kaymıştır düzelir yakında...
  • 25-10-2021, 19:31:42
    #31
    Çakılmış hali mi bu sizce? Bakış açınıza hayran kaldım.
  • 25-10-2021, 19:31:45
    #32
    Kişisel Rütbe
    Ne zaman 2₺ olursa o zaman oyun bu hükümete
  • 25-10-2021, 19:32:05
    #33
    Hocam çok çakıldı o yüzden yükselmeden hemen 1000tlye pc topluyoruz para arttı ps5 almakla meşgulüz bitince geliriz.
  • 25-10-2021, 19:33:33
    #34
    Dolar dolar dolar, 2013 te neredeyse 1TL ye ( 1,7TL) eş değer olan para birimi 7 Senede ne oldu da 10TL ye yükseldin, 2013 te dolara yatırım yapıp 7 yıl bekleyenler köşeyi dönmüştür. Dolar düştü diye sevinip konu açmak için bence en az 4-6 TL lik düşüş olması lazım..
  • 25-10-2021, 19:33:33
    #35
    haha kalkışa hazırlanıyor sadece
  • 25-10-2021, 19:33:34
    #36
    Atahan56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırak hocam gecen senede sogana patatese sarkı yaptılar bu sene soganlar sebil oldu
    tencere tava kafalar "dan" "dan" "dan" teneke çalar durur.