Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
usta düşsün düşsün 1 tl olsun da yeter ki biz kaybedelim ülkemiz kazansın