• 25-10-2021, 19:26:18
    #10
    Diplerde şuan tam alım fırsatı YTD
  • 25-10-2021, 19:26:19
    #11
    API
    Üyeliği durduruldu
    Umarım ironidir Yoksa ban yemek istemiyorum.
  • 25-10-2021, 19:26:20
    #12
    2022de 10 lira olur 😅🥺
  • 25-10-2021, 19:26:33
    #13
    Doların 9.5 olması normal mi yani
  • 25-10-2021, 19:26:59
    #14
    Çakıldı diyor DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Yerle bir olmuş dolar OH-MAY-GATH
  • 25-10-2021, 19:27:20
    #15
    hocam 1 ayda 1 lira yükseldi ne çakılması?
  • 25-10-2021, 19:27:33
    #16
    Doların 2016'da 3.60TL, 2021'in başlarında 7.50 seviyelerinde olduğunu unutmamak lazım.
    8tl'den 10'a çıkarıp 9.50'a düşürebilmek başarı değildir.
    Doların sonraki hedefinin 11TL olacağını düşünüyorum.
  • 25-10-2021, 19:27:38
    #17
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
    Olması gerekene neden tepki gösterilsin ki
  • 25-10-2021, 19:27:39
    #18
    20 gün önce 8.80 olduğunu hatırlatmak isterim