Aşı Vurdurup Rahatladım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşı Vurdurup Rahatladım
13
●
266
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aşı Vurdurup Rahatladım
1
2
20-10-2021, 20:50:47
#1
UCDigital
https://youtu.be/jcnxbFFNUI4
Dün açtığım konudan sonra aşı vurdurma konusunda karar kıldım bugün gittim ve Sinovac vurdurdum
20-10-2021, 20:51:26
#2
macrex
Üyeliği durduruldu
Konu başlığı değiştirin bence 😅
20-10-2021, 20:51:43
#3
sezgin
Tam kaşelerine göre espiriler. Ha ha haa....
20-10-2021, 20:52:11
#4
Misafir
Vurulhub gibi olmuş başlık 😂
UCDigital
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-10-2021, 20:52:13
#5
Eyupoglu
Biz 2. kez vurdurduk, ilkinden memnun kaldık.
20-10-2021, 20:52:14
#6
UCDigital
macrex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu başlığı değiştirin bence 😅
Videoya uygun olsun istedim
20-10-2021, 20:52:23
#7
ahmetyigit
ayoft.com
Video harika
20-10-2021, 20:53:14
#8
HbY
demek ki iyi vurdurmamış, çok sesi çıktığına göre
20-10-2021, 20:54:25
#9
turangrafik
Üyeliği durduruldu
Biz de yeni vurdurduk kaldı mı vurdurmayan ya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler