• 04-10-2021, 19:51:01
    #19
    backlinkmatik.com
    bu konuyu açarken ne hissettiğini kaygıyla merak ettim
  • 04-10-2021, 19:51:05
    #20
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu tarz bir konuya banlanırsın demekle seviyeni belli etmiş oldun
    ironiyi anlamayacak kadar seviyen...
    İroni dediğin maxigeyik kategorisinde olur…
  • 04-10-2021, 19:51:18
    #21
    Bu neyin kafası ? Nerede bulabilirim ?
  • 04-10-2021, 19:51:36
    #23
    geyik kategorisini açmanız gerekirdi konuyu,
    sağlık askeri günümüzde tüm sistemler internet üzeri iken, böyle birşey imkansız
  • 04-10-2021, 19:52:08
    #24
    Ağam keşke bu arkadaşa bir şey yedirip içirmeseydik
  • 04-10-2021, 19:52:09
    #25
  • 04-10-2021, 19:52:55
    #26
    aynı kafadan istiyorum.
  • 04-10-2021, 19:53:04
    #27
    Ne anlatıyorsunuz beyefendi?