mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bu tarz bir konuya banlanırsın demekle seviyeni belli etmiş oldun
ironiyi anlamayacak kadar seviyen...
İroni dediğin maxigeyik kategorisinde olur