Microsoft Bizi Tehdit Ediyor (!) :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsoft Bizi Tehdit Ediyor (!) :)
19
●
544
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Microsoft Bizi Tehdit Ediyor (!) :)
1
2
3
01-10-2021, 23:29:29
#19
Misafir
imfo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bari taslağı düzeltseymiş acemi, inanmış gibi yapardık
Güzel bir Türkçe ile yazılsaymış banko 10 kişiden 6'sını alırmış gibi...
01-10-2021, 23:39:50
#20
birsevda
hemen maile cevap veriyorsunuz güncelledim size dava açtım diye
bakalım ne cevap gelecek
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler