Biraz da gülelim :D MJ severler burada mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biraz da gülelim :D MJ severler burada mı?
11
●
163
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Biraz da gülelim :D MJ severler burada mı?
1
2
29-09-2021, 23:34:01
#1
reyhanirracim
Abilerim ablalarım arkadaşlarım, ben gülerek hazırladım
Siz de gülün e mi? İyi forumlar
https://youtu.be/Iw3qJCyj9rs
29-09-2021, 23:34:51
#2
DoraOtomotiv
Bu tür şeylere nasıl gülüyorsunuz gerçekten anlamıyorum.
29-09-2021, 23:35:10
#3
Mabel
MJ deyince MJ Türkiye'yi hatırlayan bi ben miyim :/
29-09-2021, 23:35:17
#4
AZADE
29-09-2021, 23:36:12
#5
reyhanirracim
minidora adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu tür şeylere nasıl gülüyorsunuz gerçekten anlamıyorum.
Efenim ufak, yandan minikçik bi gülümseme diyelim. Zira ben hastasıyımdır muhteremin
@
Mabel
; Bi sen değilsin Mabel'im Matizim
29-09-2021, 23:41:24
#6
tab2yunus
minidora adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu tür şeylere nasıl gülüyorsunuz gerçekten anlamıyorum.
Yaşama zevkim bitince ben (temsili)
29-09-2021, 23:41:38
#7
Misafir
evet gülümsetti
reyhanirracim
ve
tab2yunus
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
29-09-2021, 23:45:07
#8
SunucumWEB
elinize sağlık hocam
29-09-2021, 23:50:01
#9
reyhanirracim
Selim32 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
elinize sağlık hocam
Çok teşekkürler
@
tab2yunus
; hahaha ilk tepkim buydu
çok da kasmamak lazım di mi ama
@
mcatakcin
; ne mutlu bana o halde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler