Biraz da gülelim :D MJ severler burada mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biraz da gülelim :D MJ severler burada mı?
11
●
163
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Biraz da gülelim :D MJ severler burada mı?
1
2
29-09-2021, 23:51:39
#10
tab2yunus
reyhanirracim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler
@
tab2yunus
; hahaha ilk tepkim buydu
çok da kasmamak lazım di mi ama
@
mcatakcin
; ne mutlu bana o halde
Sen bildiğin yoldan devam et hocam, başarılarının devamını diliyorum 🙏
29-09-2021, 23:54:19
#11
Mf.Rub
Mabel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MJ deyince MJ Türkiye'yi hatırlayan bi ben miyim :/
Yalnız değilsin. O zannedip girdim bende
29-09-2021, 23:55:40
#12
reyhanirracim
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yalnız değilsin. O zannedip girdim bende
Ah ne günlerdi. İlk dans videomu attığımda ellerim titriyodu
aman gelen yorumlar, kalpler, "devam et, aslansın, kaplansın"laaarr
her güzel şeyin bi sonu var işte naabalım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler