• 11-09-2021, 22:03:34
    #1
    Selamünaleyküm. R10 halkı neler yapıyorsunuz bakalım Kimler PC başında? Anlatın bakalım.
  • 11-09-2021, 22:03:53
    #2
    Video edit yapıyorum Youtube'a yetişmesi lazım
  • 11-09-2021, 22:04:00
    #3
    Aklımı aldınız
  • 11-09-2021, 22:04:49
    #4
    Telefonun güzelmiş yeni model mi nerden aldın.
  • 11-09-2021, 22:05:06
    #5
  • 11-09-2021, 22:06:07
    #6
    İnternetim bitecek az sonra 3 günlük offline kalacağım.
    Yok mu satan yav (Vodafone)
    • garajdakivosvos
    garajdakivosvos bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2021, 22:07:08
    #7
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu gerçek bu arada
  • 11-09-2021, 22:07:16
    #8
    Kendi yağımızda kavruluyoruz ne yapalım...
  • 11-09-2021, 22:07:53
    #9
    Kime napıyoruz 😎😎