Afganistan Kabil'den Selamlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Afganistan Kabil'den Selamlar
14
●
359
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Afganistan Kabil'den Selamlar
1
2
05-09-2021, 13:12:34
#1
DemirayBilisim
Bitmedi, bitmiyor.
Şu maili atanı bir yakalayabilseydim ne güzel döverdim...
05-09-2021, 13:14:55
#2
Neo
https://www.youtube.com/watch?v=gWZUkts0Cfg
05-09-2021, 13:18:19
#3
Argonaut
Bu mail den dolandı-rıcılık kısmına nasıl baglıyorlar. Cevap yazan oldu mi ki bunlara?
05-09-2021, 13:18:43
#4
TagOnset
Üyeliği durduruldu
aslında bunlara trojanı sallayıp makinalarına sızarak ders vereceksin
05-09-2021, 13:18:52
#5
Alkanmedya
Adamlar artık kendini aşmaya başladı
05-09-2021, 13:21:34
#6
onlinecihan
Gün geçmiyor ki yeni bir üçkağıt şekli türemesin
05-09-2021, 13:22:39
#7
pcbagimlisi
25 milyon doları var güzel bir çevirmen tutamamış yine google translatespor. 2 milyon dolar oradaki kıdemli Abd komutanlarına çıkışsalar işlerini hallederlerdi ki yada Taliban teröristlerine verseler herhalde güzel bir rütbe verir Taliban :P
05-09-2021, 13:23:11
#8
refalert
Amerikalilara çaliştik diyor,amerikalilar yardimci olsun yaz üstad.
05-09-2021, 13:27:32
#9
aslantr
https://www.youtube.com/watch?v=_N7t...el=Adam%C4%B1m
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler