• 26-08-2021, 12:47:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar Cs Go ile tam olarak ne kadar ilgileniyorsunuz bilmiyorum ama, Tanıdığınız üzere, XANTARES woxic imor Calyx bir takım kurdular, Dünde takımda hile vardı, Artık Cs go turnuvalarında bile hile geliyor ilgilenenler bu konu hakkında ne düşünüyor ?

    https://twitter.com/XANTAREScsgo burada tüm videolar var karşı takımla alakalı,
  • 26-08-2021, 12:49:19
    #2
    .best ONE 🏆
    eskiden beri var, kqly bile vac ban yemişti..
  • 26-08-2021, 12:51:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden beri var, kqly bile vac ban yemişti..
    Fakat bu takım çok iyi hakları yenmemeli TR için iyi bir takım olabilir.
  • 26-08-2021, 12:51:46
    #4
    CS Oynayan Kaldımı Hocam Ya , Adamlar Parasına Bakıyor Hileler Umurlarında Değil Maalesef.
  • 26-08-2021, 12:53:17
    #5
    Beytullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Cs Go ile tam olarak ne kadar ilgileniyorsunuz bilmiyorum ama, Tanıdığınız üzere, XANTARES woxic imor Calyx bir takım kurdular, Dünde takımda hile vardı, Artık Cs go turnuvalarında bile hile geliyor ilgilenenler bu konu hakkında ne düşünüyor ?

    https://twitter.com/XANTAREScsgo burada tüm videolar var karşı takımla alakalı,
    İzledim ben maçı tam bir fiyasko hocam bazı pozisyonlar da bariz belli ettiler zaten inferno da özellikle yazık oldu bizim takıma umarım bir şeyler yapılır
  • 26-08-2021, 12:54:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS Oynayan Kaldımı Hocam Ya , Adamlar Parasına Bakıyor Hileler Umurlarında Değil Maalesef.
    Biz tutunabilmeye çalışanlardanız Bu oyun için pc topladım ben malesef üzüldüm, Evet haklısın..
  • 26-08-2021, 12:54:32
    #7
    En iyisi sanırım
    Hile kullanan takımların stickerlarından alıyorum ibuypower durumu olur belki diye
  • 26-08-2021, 12:57:16
    #8
    Şu oyunu lemde bıraktım şu hilecilerden dolayı. Adamların 4ü mevlana açtılar ısınmada başladılar 16-0 bitti. Biz de bırakmıştık zaten. 5 ay oluyor 3ü hala ban yememiş. PUBG Dereceli oynuyoruz hile yok denecek kadar az belki 30 maçta 1.
  • 26-08-2021, 13:01:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu oyunu lemde bıraktım şu hilecilerden dolayı. Adamların 4ü mevlana açtılar ısınmada başladılar 16-0 bitti. Biz de bırakmıştık zaten. 5 ay oluyor 3ü hala ban yememiş. PUBG Dereceli oynuyoruz hile yok denecek kadar az belki 30 maçta 1.

    https://www.youtube.com/watch?v=Jnhb1VuAFTI
    Burası bir turnuva maçı)