Sıkılırken Sıkılıyorum :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sıkılırken Sıkılıyorum :D
19
●
257
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sıkılırken Sıkılıyorum :D
1
2
3
23-08-2021, 10:32:46
#19
Reseldc
Üyeliği durduruldu
enisyavuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
daralıyorum isyan ediyorum isyan
valla bende
isyan ederken sıkılıyorum .D
23-08-2021, 10:36:52
#20
logonukesfet
zeusQ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cansınız hocam 1 saat kardiyoya gidiyorum şimdi yeriniz neredeydi ben lara tarafındayım
Şafak Mahallesinde Hocam Yeni Sanayideyiz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler