yaş 36 dün hatunla mahkemenin temyiz kararı geldi 4650 tl avukat borcu geld. Şükür gerisini hallettik.
Kaldi 4 mahkeme onlardanda gelir heralde bizde adalet olmadığı için ödeyecez artık
Borçlarımızı yazıyoruz....
147
●5.074
- 24-08-2021, 13:54:55Hayır, bir kısmı arabamın eksiği için bir diğer kısmı bazı zorunlu harcamalar için ve kalan kısım ise keyfi harcamalar ve kripto para zararlarından oluşmakta. Mevcut gelirimi yazıp şov yapmaya gerek yok fakat birkaç ay köşeye para ayırmam durumunda kapatılacak bir borç olduğu için pek fazla canımı sıkmıyor. Yine de bahsedilen tutarı hesabımda bakiye olarak görmeyi isterdim fakat borcum kapanana kadar maalesef bu mümkün olmayacak.fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2021, 18:47:30
- 24-08-2021, 20:54:02Konu da çıkan bir üye olmanın gururunu yaşıyorumsosyeteq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Belki de borcun tek iyi bir yanı, ünlü olduk.
