• 21-08-2021, 23:05:21
    #1

  • 21-08-2021, 23:12:03
    #2
    Ağam eğlenir bizimle
    • Pipocu
    Pipocu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2021, 23:08:40
    #3
  • 21-08-2021, 23:08:47
    #4
    Vallaha ben inanmıyorum bu virüse felan boş iş ne maske taktım ne bir şey kullandım virüste kapmadım mevzu derin.
  • 21-08-2021, 23:11:13
    #5
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha ben inanmıyorum bu virüse felan boş iş ne maske taktım ne bir şey kullandım virüste kapmadım mevzu derin.
    ben daha pcr testi yaptırmadım. (korona çıktığından beri) virüse inanmak lazım şaka değil ama aşı olayı BÜYÜK SAÇMALIK ve Pcr testinin mucidi bile bu testin belirli bir hastalığı teşhis için kullanılmayacağını söylemişken pcr zorunluğunun gelmesi da ayrı bi SAÇMALIK.
  • 21-08-2021, 23:11:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha ben inanmıyorum bu virüse felan boş iş ne maske taktım ne bir şey kullandım virüste kapmadım mevzu derin.
    O kadar insan tarihi geçmiş piskevitten öldü o zaman..
  • 21-08-2021, 23:11:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha ben inanmıyorum bu virüse felan boş iş ne maske taktım ne bir şey kullandım virüste kapmadım mevzu derin.
    Ölenlerde şaka yapıyor bayıldılar zaten
  • 21-08-2021, 23:11:58
    #8
    Aşı ise yaramış işte anlamayacak ne var. İnsanlar daha fazla test çözüp daha fazla kazanmışlar. Başarı oranı artmış.
  • 21-08-2021, 23:12:07
    #9
    şuan delta varyantı olduğu için + test sayısı 2 katına çıktığı için gayet normal.