Vallaha ben inanmıyorum bu virüse felan boş iş ne maske taktım ne bir şey kullandım virüste kapmadım mevzu derin.
ben daha pcr testi yaptırmadım. (korona çıktığından beri) virüse inanmak lazım şaka değil ama aşı olayı BÜYÜK SAÇMALIK ve Pcr testinin mucidi bile bu testin belirli bir hastalığı teşhis için kullanılmayacağını söylemişken pcr zorunluğunun gelmesi da ayrı bi SAÇMALIK.