• 17-12-2006, 17:49:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 sene okuldan tecilliyim
    Bozduk tecili gidelim bitsinde kurtulalım düşüncesiyle
    Istanl / Beykoz Celp dönemlerine göre Mayıs'ta gidcek gözüküyor
    Ancak tecil bozma durumu nedeniyle [ki muayene oldum bu sene] erken çağrılma ihtimalim varmdır?
    Konuyla ilgili fikri veya bilgisi olan varmı
  • 17-12-2006, 17:52:01
    #2
    Misafir
    ..........................
  • 17-12-2006, 18:04:25
    #3
    Sıtkı kalbime indireceksin ama
  • 17-12-2006, 18:09:12
    #4
    Misafir
    korkma bu kadar bea git gel elinde sonunda yapıcaksın
  • 17-12-2006, 18:22:47
    #5
    Tabiki eninde sonunda gideceğizde ona göre plan program yapmamız gerek
  • 17-12-2006, 18:42:32
    #6
    Misafir
    muayene olan askere gidecek diye bir durum yok.

    sen gidip ben tecil ettiricem askere gelmicem desende muayene oluyorsun ben 2009 a tecil ettirdim ama önce muayene ol dediler.
  • 17-12-2006, 21:25:07
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende Tecil Ettirdim Ama Muayene Olmana Gerek Yok Dediler Bana.
  • 17-12-2006, 21:39:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sabah içtimaya bekliyorlar seni osman
  • 17-12-2006, 21:44:55
    #9
    Osman abü yanında yeşil don götürmeyi unutma