Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 sene okuldan tecilliyim
Bozduk tecili gidelim bitsinde kurtulalım düşüncesiyle
Istanl / Beykoz Celp dönemlerine göre Mayıs'ta gidcek gözüküyor
Ancak tecil bozma durumu nedeniyle [ki muayene oldum bu sene] erken çağrılma ihtimalim varmdır?
Konuyla ilgili fikri veya bilgisi olan varmı