14.5 netim var b0ş yapma :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14.5 netim var b0ş yapma :)
5
●
230
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
14.5 netim var b0ş yapma :)
11-08-2021, 18:51:36
#1
mertzafer
11-08-2021, 18:53:13
#2
GokturkDijital
Allah akıl fikir versin.
11-08-2021, 18:56:01
#3
ihtiy4r
arkadaşlar, sayısal 227 puan ve ÖBP: 59 diyor.
şimdi ben 227+59=286 puanlamo yerleşeceğim?
11-08-2021, 18:56:34
#4
Misafir
Bir insan kendini niye aşağılar anlamıyorum
mertzafer
,
Kompela
ve
night_walker
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
11-08-2021, 18:56:45
#5
hhsenturk
:dd
12-08-2021, 15:46:21
#6
bilgicinitr
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler