Anket Dum Tek Tek'i Nasil Buldunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 97
Dum Tek Tek'i Nasil Buldunuz ?
Harika
%59,79 (58 Oy)
Fena Degil
%29,90 (29 Oy)
Vasat
%3,09 (3 Oy)
Kotu
%7,22 (7 Oy)
  • 03-01-2009, 22:46:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Eurovision Şarkısı Olan Dum Tek Tek'i Nasıl Buldunuz ?


    [GVIDEO]http://video.google.com/videoplay?docid=-4644164395764346378&hl=tr[/GVIDEO]
  • 03-01-2009, 22:48:21
    #2
    Süper,diğerlerinden daha iyi olduguna eminim.
  • 03-01-2009, 23:03:25
    #3
    Beğendim.
  • 03-01-2009, 23:08:43
    #4
    Güzel Bloglarımdaki gelen yorumlara göre İnsanlar beğenmiş Derece Alabilir
  • 03-01-2009, 23:57:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mükemmel ötesi buldum. Hatunun sesi harika ya..
  • 04-01-2009, 13:36:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sarkıda güzel hadisede güzel sölüyor derece alırız gibi
  • 04-01-2009, 13:53:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sarkı ile hadise birbirini tamamlamıs
  • 04-01-2009, 17:18:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    çok iyi değil ama beğendim. İşallah dereceye girerler.
  • 04-01-2009, 17:30:31
    #9
    Hadiseyle harika seçenğini niye yok:

    Bende beğendim