Anket Dum Tek Tek'i Nasil Buldunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 97
Dum Tek Tek'i Nasil Buldunuz ?
Harika
%59,79 (58 Oy)
Fena Degil
%29,90 (29 Oy)
Vasat
%3,09 (3 Oy)
Kotu
%7,22 (7 Oy)
  • 04-01-2009, 17:47:50
    #10
    Güzel.
  • 04-01-2009, 18:04:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    benim pek hoşuma gitmedi ilk 5 giremeyiz ama ilk 10 inşallah
  • 04-01-2009, 18:07:53
    #12
    fena degil , bizimki guzelde rakiplerimiz nasıl acaba
  • 04-01-2009, 20:54:04
    #13
    kendiside süper şarkıda
  • 04-01-2009, 21:10:21
    #14
    biraz daha sahne showu gerek
  • 04-01-2009, 21:30:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Rimi rimi ley.. hey gidi heeeey ..

    İngilizceyi türkçe aksanıyla konuşmayan biri var. Şarkının belli kısımlarında ataklar mevcut. Sahne şovu da mutlaka olacaktır. Şarkıcı desen güzel denebilir. Dolayısıyla her yönden artımız mevcut.

    E bi derece almak gerek artık.
  • 04-01-2009, 23:52:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bence güzel olmuş bizce ama bakalım onlar ne diyecekler inş. ilk 3 e gireriz. bu şarkıyla tahminimce buraya yazıyorum 4.oluruz gibime geliyor insallah daha one gider
  • 05-01-2009, 00:13:03
    #17
    Bence eurovizyon için bundan iyisi olamazdı. En azından baştan elimiz boş gitmemiş olacağız.
  • 05-01-2009, 00:16:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Süper Konuyu off-topice açsan daha iyi olurdu...