• 12-12-2006, 19:41:06
    #10
    var, şu anda telefonda onunla konuşuyorum
    bi yandan bunu yazıyorum
  • 12-12-2006, 21:50:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    cok karizma cikmisin wallah
  • 13-12-2006, 01:22:38
    #12
    o benim kendi iç güzelliğim
  • 13-12-2006, 01:29:15
    #13
    çok karizmatiksin
  • 13-12-2006, 01:42:29
    #14
    hayranım espiri anlayışına başkası olsa alınır vallahi. Şu anki avatırn da çok güzel.
  • 13-12-2006, 02:35:41
    #15
    benim espri anlayışım biraz hayvanîdir
  • 13-12-2006, 02:45:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkandaki eleman kim olaki ?

    Allah muhafaza
  • 13-12-2006, 03:10:12
    #17
    o fotoraftaki iki şahısıda tanımıyorum :P
  • 13-12-2006, 03:56:01
    #18
    Söyle çabuk aranızda ne var