Bir şeyleri arttırmaları gerekiyor sanırım. Tam olarak bilmiyorum ama 28 bin nüfuslu bir ilçede hız normalin üstünde. 35 MBPS kullanıyorum. Yoğunluğu kanımca sistemleri kaldırmıyor. Buna rağmen senelerce superonline kullanan biri olarak ilk defa pingim 15 kat fazla. hep 1 ms alıyordum.