• 25-05-2021, 01:17:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne diyebilirim ki bu harika hizmeti verdikleri için

  • 25-05-2021, 01:18:31
    #2
    Ne zaman bu ülkede kaliteli internet erişimine herkes ulaştı o zaman bir şeyler olmaya başlar.
  • 25-05-2021, 01:19:07
    #3
    Benim evimin (5m) karşısında bölge müdürlüğü var ama evimde adsl var öyle sağlamdırlar
  • 25-05-2021, 01:20:12
    #4
    theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman bu ülkede kaliteli internet erişimine herkes ulaştı o zaman bir şeyler olmaya başlar.
    en yakın zamanda kurtulacağım. alırken almasını biliyorlar ama hizmet yok. babam sağolsun tekrar bunlara geçirmiş. ne güzel Türknette iyiydim, tekrar geçiş yapacağım. oyun oynarken kanser oldum
  • 25-05-2021, 01:24:22
    #5
    Bir şeyleri arttırmaları gerekiyor sanırım. Tam olarak bilmiyorum ama 28 bin nüfuslu bir ilçede hız normalin üstünde. 35 MBPS kullanıyorum. Yoğunluğu kanımca sistemleri kaldırmıyor. Buna rağmen senelerce superonline kullanan biri olarak ilk defa pingim 15 kat fazla. hep 1 ms alıyordum.

    • Winman
    Winman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-05-2021, 01:25:07
    #6
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyebilirim ki bu harika hizmeti verdikleri için

    Ellerinden öpülesi hız saygılar 😆
  • 25-05-2021, 01:26:02
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerinden öpülesi hız saygılar 😆

    zahmet edip onu vermişler
  • 25-05-2021, 01:26:50
    #8
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zahmet edip onu vermişler
    Küfür gibi yemin ediyorum 😁
  • 25-05-2021, 01:29:34
    #9
    Türk Telekom'un mobil olsun ev interneti olsun herşeyi pişmanlıktır.