• 14-12-2008, 23:07:02
    #1
    İlk Gece 12 Olmuş Saat Gençler Başlamış Müzik Çalmaya.Dede Yatağından Sıçrayarak Üst Kata Çıkmış.Gençlere Kızmış Gençlerde Yarın Konserimiz Var Prova Yapıyoruz Demiş...

    2. Gün Yine Aynısını Yapmış Gençler Yine Konserimiz Var Prova Yapıyoruz Demişler.

    3.Gün Gençler Dedenin İnadına Çalmaya Başlamışlar Dededen Ses Seda Çıkmıyormuş.Aşağı İnmişler Bakmışlar Dede .. Çekiyor : xD
    Gençler : Hayrola Dede Napıyorsun.
    Dede : Bugün Prova Yapıyorum Yarın hepinizi ........... demiş.



    alıntıdır.
  • 14-12-2008, 23:52:10
    #2
    Zuhauhaa süperdi
  • 15-12-2008, 13:13:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eehehe süper koptum
  • 15-12-2008, 13:18:18
    #4
    ehüehühehe güzeldi.
  • 15-12-2008, 13:37:00
    #5
    hehe
  • 15-12-2008, 16:56:49
    #6
    O kadar komik gelmedi ama sağol
  • 15-12-2008, 17:06:33
    #7
    Güzeldi Teşekkürler
  • 15-12-2008, 17:33:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    haha ne dedymiş
  • 15-12-2008, 19:59:03
    #9
    süper komik dostum eline sağlık :d
    + repini verdim