2. Gün Yine Aynısını Yapmış Gençler Yine Konserimiz Var Prova Yapıyoruz Demişler.
3.Gün Gençler Dedenin İnadına Çalmaya Başlamışlar Dededen Ses Seda Çıkmıyormuş.Aşağı İnmişler Bakmışlar Dede .. Çekiyor : xD
Gençler : Hayrola Dede Napıyorsun.
Dede : Bugün Prova Yapıyorum Yarın hepinizi ........... demiş.

alıntıdır.
koptum