Teşekkürler iddaacı abla ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürler iddaacı abla !
15
●
360
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Teşekkürler iddaacı abla !
1
2
19-03-2021, 22:29:57
#10
Misafir
Bi ara başıma geldi.
Döner yedim çarşıda 4 lira para üstü vardı.
5 maç 0 dan 2 oynadım 1 ay sonra cüzdanda görüp bi bakayım dedim hepsi tutmuş
AnkeeBut
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
19-03-2021, 22:34:31
#11
Backlinkim
Google 1. Sayfa Garantili
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi ara başıma geldi.
Döner yedim çarşıda 4 lira para üstü vardı.
5 maç 0 dan 2 oynadım 1 ay sonra cüzdanda görüp bi bakayım dedim hepsi tutmuş
https://www.youtube.com/watch?v=Oczl_9LfCjE
Şaka bir yana da, güzel para vermiştir.
19-03-2021, 22:35:03
#12
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kaç para ediyor bilen varmı
19-03-2021, 22:38:43
#13
ahmetekrem
Şuna 1k atmak vardı bee
19-03-2021, 22:39:03
#14
AnkeeBut
emirhan5353 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pmden tekel adresi isteyen oldu mu hocam
yok hocam
isteyen yok
19-03-2021, 22:39:36
#15
AnkeeBut
tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8,50 orana 3 tl yatırarak bütün şansını harcamışsınız hocam
sigaradan kalan para üstünü değerlendirdik hocam
19-03-2021, 22:41:11
#16
Misafir
Backlinkim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=Oczl_9LfCjE
Şaka bir yana da, güzel para vermiştir.
2400 vermişti
Eş dost yedik içtik 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler