hoca: oğlum! çık dışarı!
öğrenci 1: yok yazcak mısınız hocam?
hoca: yazıcam tabii, sallanma hadi...
öğrenci 1: niye bi tek ben? tek başına mı konuşuyodum ben yani? deli miyim ben?
hoca: *** fırlatacam şimdi anahtarlığı kafana, çıksana ***!
öğrenci: basket topu kimdeydi ***, atsanıza, teneffüste de fazla sallanmayın potaya gelin.
hoca: defol laan!!! numarası kaçtı bunun?
öğrenci 2: 360 hocam!
öğrenci 3: 1270!
öğrenci 4: 647, hehe...
öğrenci 5: 16! kikir kikir...
hoca: allah belanızı versin hepinizin!
- siz konuşanlar dışarı.
- biz mi hocam?
- siz tabi. hayvan kadar oldunuz, bi susup oturamadınız. dinleyen arkadaşlarınızı da rahatsız ediyorsunuz.
- hocam, atmayın ya. devamsızlığım dolmuş zaten. kalıyorum bi saat devamsızlıkta.
- çık dışarı terbiyesiz herif, dersi bölme. yok yazmıycam.
- o zaman çıkayım hocam, sağolun. ehe..görüşürüz beyler. benden bu kadar.
(arkalardan)
- hocam ben konuşmuyodum gerçi ama yok yazmayacaksanız ben de çıkayım.
- sen!
- ben?
- evet sen. kalk bakiim ayağa!
- evet (kalkar)
- niye yapmıyorsun bakiim sen?
- neyi? (eğlenmek için salağa yatar)
- .... (cevaba çok sinirlenmiştir) bak bakiim arkadaşların ne yapıyor!
- .... (şöyle bi sınıfa göz gezdirir ve gayet lakayıt) oturuyolaar.
- (öfke kırmızısı ile)! çıkdışarııı!
- (gene sınıfa bakarak) yoksa oturmuyorlar mı?
- çıkdışarııııı! disipline verecem seni!
- iyi ama ne yaptım ki ben?
- çıkdışarıııı dedim sanaaa!
- iyi iyi tamam
evladım yeter konustugunuz..
-peki hocam
-cık dısari
-peki hocam (hoca beklemiyodur..g.t olmustur)
-hişş nereye??
-dısarı hocam
-gel iceri..bidaa da cıktıgını gormeim..
Sınıfdan Atılırken Oluşan İlginç Diyaloglar
6
●217
- 07-12-2008, 20:17:05Üyeliği durdurulduhoca:sinan çık artk dışarı bıktım elimden bi kaza çıkıcak!!!
ben:trafik kazası?
- 08-12-2008, 18:24:23Üyeliği durdurulduevladım yeter konustugunuz..
-peki hocam
-cık dısari
-peki hocam (hoca beklemiyodur..g.t olmustur)
-hişş nereye??
-dısarı hocam
-gel iceri..bidaa da cıktıgını gormeim..
Bir çok kez şahit oldum
Başka bir yaşadığım olay...
İngilizce dersinde karşılıklı diyaloglar yaptırıyordu hoca...İstediğini kaldırıp sorular soruyordu...Sınıfın yarısı da bi'şey bilmediğinden saçma cevaplar veriyordu.Herkesde yerlere yıkılıyordu..Ben hariç tabi (:
En sonunda biri öyle birşey söyledi ki dayanamayıp kahkahalara boğuldum.
Tam yanımda oturan hoca: Gül Deniz gül ağalanacak halinize gül sen tamam mı Deniz ?
(Benim ingilizcem pc sağolsun süper olduğundan bunu bana söylemesine çok sinirlendim...)
Ben: Tamam hocam gülerim.
Ve daha sonra aynı şekilde gülmeye devam ettim.Hoca da öyle mal mal baktı