r10.net'e Nokta koymuşlar :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net'e Nokta koymuşlar :D
11
●
566
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10.net'e Nokta koymuşlar :D
1
2
01-12-2006, 16:54:20
#1
CeSuR
Üyeliği durduruldu
az önce birşeyi farkettim acaba benden başka fark eden oldumu ?
r10.net de gezinirken sayfada seken bir nokta var üzerine tıkladığımızda böyle bir alert çıkıyor (:
Radmin'i noktasından yakaladım
01-12-2006, 16:56:06
#2
absoul
Üyeliği durduruldu
https://www.r10.net/forumda/14069-bas...san-nokta.html
konuyu boşuna açmışsın
01-12-2006, 16:56:54
#3
Cem1
verildi
01-12-2006, 16:57:07
#4
SavaGe2
sen yenisin galiba diyelim ayıp olmasın
01-12-2006, 16:57:50
#5
Labidu
Misafir
Cesur sen yapma bari
01-12-2006, 17:00:37
#6
CeSuR
Üyeliği durduruldu
ne kızıyonuz yaa ben o konuyu görmemiştim
ama noktayı gördüm
01-12-2006, 17:04:12
#7
aLp3r
Misafir
Ploop girip aramaya inanın diycek....
01-12-2006, 17:14:13
#8
Simsek
Üyeliği durduruldu
baydı ama ha
01-12-2006, 17:16:53
#9
absoul
Üyeliği durduruldu
ben yazdım arkamdan yazıyorsunuz
amma kıskancmışsınız
alın sizin olsun topic
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler