• 04-12-2008, 18:36:25
    #1
    Arkadaşlar ben eğlence olsun diye böyle birşey düşündüm..

    Aday olanlar bu konu altından bana bildirecek bugün.. ilk 10 kişiyi aday yapacağım

    Ve bu akşam 7 Aralık gecesi bitecek bir anket yapacağım...

    gerisi belli zaten gırgır şamata

    seçilene başkanım v.s gırgırlar... hoş olur diye düşündüm... adaylara bol şans

    ADAYLAR::::
    horoz-2020
    FuNch
    Tias
  • 04-12-2008, 18:39:04
    #2
    Ya seçime falan gerek yok

    Derin forum zaten belli Polat'ı var,Memati'si var,Abdülhey'i var Derin kebap iskender kim onu çözemedim
  • 04-12-2008, 18:40:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Birazda bulunduğunuz forumun ciddiyetine yakışır bişeyler düşünseniz.
  • 04-12-2008, 18:43:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Secim kampanyalari da duzenleyelim, girgir samata gideriz.
  • 04-12-2008, 19:06:17
    #5
    LuGeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazda bulunduğunuz forumun ciddiyetine yakışır bişeyler düşünseniz.

    bence sen bullunduğumuz forum kategorisine bak....
  • 04-12-2008, 19:29:05
    #6
    LuGeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazda bulunduğunuz forumun ciddiyetine yakışır bişeyler düşünseniz.
    Maxi-geyik teyiz lugelas Forumun ciddiyetine yakışır şeyleri diğer kategorilerde yapıyoruz.
  • 04-12-2008, 19:39:43
    #7
    Aday adayıyım
  • 04-12-2008, 19:43:13
    #8
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derin kebap iskender kim onu çözemedim
    radminin üstünü bulmak kolay mı, daha radmine ulaşamıyoruz..
  • 04-12-2008, 19:46:44
    #9
    Yaparsanız bende adayım Güzel olur bence