• 02-12-2008, 15:32:27
    #1
    25 milyon TL size çıksa ne yapardınız arkadaşlar..

    Neler çıkar merak ettim..
  • 02-12-2008, 15:39:43
    #2
    valla şöyle bi liste yapayım dedim, yaz yaz forum karakteri yetmedi
  • 02-12-2008, 15:52:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    N'yapılmaz ki..
  • 02-12-2008, 17:02:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    önce bi bmw 5.30 d yada bmw x6...
    daha sonra anneme ayrı kendime ayrı bi ev...
    daha sonra gider iş yapan büyük bi firmaya ortaklık... yada kendi işimi kurardım..
    sonra kendime bir laptop.. son hızlı bir internet :S
    10-15 tane de ev alırdım kiralarını yerdim...
    sonra yan gelir yatardım..
  • 02-12-2008, 17:03:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    r10u alır konuyu açanı banlardım Şaka Tabi
    Bankaya Atar Faizini Yerdim
  • 02-12-2008, 17:05:43
    #6
    Dünya'nın en büyük verimerkezini kurardım.
  • 02-12-2008, 17:06:13
    #7
    Alıntı
    r10u alır konuyu açanı banlardım Şaka Tabi
    Bankaya Atar Faizini Yerdim
    banka batarsa napcan

    Alıntı
    Dünya'nın en büyük verimerkezini kurardım.
    o paraya odediğin imkansız
  • 02-12-2008, 17:07:41
    #8
    bi çıksında yapıcak şey çok
  • 02-12-2008, 17:12:26
    #9
    çar çur edip harcamazdım.
    hosting işine devam.bu alanda geliştirirdim heralde kendimi.
    evim zaten var.sağlam bi araba alırdım heralde.

    gerisi bankaya faize