Konu
25 milyon tl..
02-12-2008, 17:06:13
#7
Cem1
Alıntı
r10u alır konuyu açanı banlardım Şaka Tabi
Bankaya Atar Faizini Yerdim
banka batarsa napcan
Alıntı
Dünya'nın en büyük verimerkezini kurardım.
o paraya odediğin imkansız