Alıntı
r10u alır konuyu açanı banlardım Şaka Tabi
Bankaya Atar Faizini Yerdim
banka batarsa napcan

Alıntı
Dünya'nın en büyük verimerkezini kurardım.
o paraya odediğin imkansız