• 10-02-2021, 01:52:13
    #1
  • 10-02-2021, 01:54:33
    #2
    4.500 lira yazdığım bisiklete peşin 500 olur mu? Hemen öderim diyen olmuştu. Birçok kişi dalga geçmek için kullanıyor o uygulamayı.
  • 10-02-2021, 01:54:40
    #3
    Bazen o şekilde cevap yazanlara yazmak istediğim çok şey oluyor ama ilanda araba ilanı olduğu için yazmıyorum, yamyamlar var bizim burada, cevap yazdığımız için aynayı kırarlar
  • 10-02-2021, 01:55:58
    #4
    Bu işin pirleri donanimhaber forumlarında hocam oradakiler sizden üste para bile isteyebilirler
  • 10-02-2021, 01:58:40
    #5
    Adam tüm pazar sektörünü öldürmüş ya ne letgosu.. sohbet biraz daha uzasa üstüne para da vericekmiş satıcı
  • 10-02-2021, 01:58:55
    #6
    😂 letgoda aktif satış yapan birisi olarak söylemeliyim ki "vay kader arkadaşım"
  • 10-02-2021, 02:03:13
    #7
    Letgoyu sileli 1 yıl oldu, psikolojim rahatladı. 😃
  • 10-02-2021, 02:04:33
    #8
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 Olur mu?

    Hiç mi olmaz?
  • 10-02-2021, 02:06:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Reis insanlar delirdi iyice