• 24-01-2021, 17:09:28
    #1
  • 24-01-2021, 17:10:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazik.. uzuluyorum bu tiplere.
  • 24-01-2021, 17:11:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Büyük ihtimal R10'dan banlanan veya üye olmayı çok isteyip haketmeyen birisidir.
  • 24-01-2021, 17:12:39
    #4
    R10 dış güçtür
  • 24-01-2021, 17:13:47
    #5
    Bende diyorum neden r10dan hep vergi borcu çıkıyor )
  • 24-01-2021, 17:14:19
    #6
    Davetiye versen koşa koşa üye olur
  • 24-01-2021, 17:19:17
    #8
    Yanlış lanse edilmiştir çok büyütmeye gerek yok
  • 24-01-2021, 17:21:14
    #9
    Hep r10 un oyunları bunlar