• 20-01-2021, 14:17:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bit pazarına ilk gidişimden bu yana, neredeyse çarşıya ve mağazalara gitmez oldum. 3 5 liradan giyim falan alınca normalde ucuz dediğim kıyafetler bile pahalı gelmeye başladı (Bu arada talep eden ve isteyen olursa giyim vb şeyleri alıp kargoyla gönderebilirim.) Konuya dönecek olursak bugün 3 liraya sadece görüntüsü güzel olan bir çakmak aldım. Ki şansıma o da zippo çıktı . Şuan sevinçten göbek atıyorum desem yeridir..
  • 20-01-2021, 14:18:16
    #2
    Gold üye
    Hocam nerdeki bu bit pazarı
  • 20-01-2021, 14:18:42
    #3
    hocam 20 liraya alabilirim bunu sizden
  • 20-01-2021, 14:20:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Meftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nerdeki bu bit pazarı
    Çorum'da hocam
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 20 liraya alabilirim bunu sizden
    Teşekkür ederim hocam Saklamayı düşünüyorum
  • 20-01-2021, 14:20:57
    #5
    Bit pazarına çok değerli şeyler gelebiliyor ama satıcı tabiki bilmiyor değerini 😁
  • 20-01-2021, 14:22:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    chavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bit pazarına çok değerli şeyler gelebiliyor ama satıcı tabiki bilmiyor değerini 😁
    Aynen öyle hocam. Rayban gözlüklerden tutun da köstekli saatlere kadar yığınla şey geliyor. Geçen gün de mesela Osmanlı zamanından kalma köstekli saat 75 liraya satılmıştı..
  • 20-01-2021, 14:23:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbul'da bulunan arkadaşlar Fikirtepe Kadıköy'de bulunan Cuma pazarına sabah saat 5-6 arası giderlerse laptoptan ekran kartına kadar her şey alabilirler.
  • 20-01-2021, 14:24:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'da bulunan arkadaşlar Fikirtepe Kadıköy'de bulunan Cuma pazarına sabah saat 5-6 arası giderlerse laptoptan ekran kartına kadar her şey alabilirler.
    İstanbul'da bit pazarlarına sürekli giden mutlaka ekmeğini yiyordur
  • 20-01-2021, 14:25:33
    #9
    Hocam bende şöyle kral bir saat var

    https://www.r10.net/ikinci-el/210031...in-bedava.html

    dede yadigarı satabilirmiyiz