Bit pazarına ilk gidişimden bu yana, neredeyse çarşıya ve mağazalara gitmez oldum. 3 5 liradan giyim falan alınca normalde ucuz dediğim kıyafetler bile pahalı gelmeye başladı (Bu arada talep eden ve isteyen olursa giyim vb şeyleri alıp kargoyla gönderebilirim.) Konuya dönecek olursak bugün 3 liraya sadece görüntüsü güzel olan bir çakmak aldım. Ki şansıma o da zippo çıktı . Şuan sevinçten göbek atıyorum desem yeridir..