Birazda biz çitleyelim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Birazda biz çitleyelim
7
●
114
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Birazda biz çitleyelim
15-01-2021, 20:31:18
#1
Misafir
Hep rokito mu çitleyecek
yalinyalniz
ve
kalipsotr
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
15-01-2021, 20:35:41
#2
WebToPay
15-01-2021, 20:38:56
#3
Looker
Aferin. Saçma konularınızla 46 yaşında adamı da kendinize benzettiniz. Bu sizin ayıbınız.
15-01-2021, 20:40:52
#4
Misafir
Looker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aferin. Saçma konularınızla 46 yaşında adamı da kendinize benzettiniz. Bu sizin ayıbınız.
Dışarı çıkmak yasak, geceler uzun ekran karşısında çay kahve çay kahve olmuyor hep
Looker
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
15-01-2021, 20:42:02
#5
Looker
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dışarı çıkmak yasak, geceler uzun ekran karşısında çay kahve çay kahve olmuyor hep
Hocam sana bir şey dediğim yok
Demin bi arkadaş off-topic'e saçma bi konu açmıştı acil herkes baksın! minvalinde. Ona gönderme yaparak yazdım.
15-01-2021, 20:44:09
#6
Misafir
Looker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sana bir şey dediğim yok
Demin bi arkadaş off-topic'e saçma bi konu açmıştı acil herkes baksın! minvalinde. Ona gönderme yaparak yazdım.
öğlende acil haçker arayan biri vardı, sonra ne oldu bilmiyorum, forumda nöbetçi haçker varmıydı o saatte acaba
15-01-2021, 20:46:14
#7
Looker
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öğlende acil haçker arayan biri vardı, sonra ne oldu bilmiyorum, forumda nöbetçi haçker varmıydı o saatte acaba
Öğlen forumda değildim, konuyu görmedim. Eskilerin hızlı hekırı olarak mutlaka trollerdim kaçmazdı benden
15-01-2021, 20:46:55
#8
yalinyalniz
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öğlende acil haçker arayan biri vardı, sonra ne oldu bilmiyorum, forumda nöbetçi haçker varmıydı o saatte acaba
vardı da hocam bakmayıverdim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler