• 22-11-2006, 01:00:23
    #10
    çok ii ya burası neresiki
  • 22-11-2006, 01:01:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    siz bilmüyür müsünüz bu adam manyak
  • 22-11-2006, 03:30:32
    #12
    valla tam ortammış ha

    keşke orda olsaydım
  • 22-11-2006, 10:48:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Beğendiğinize sevindim

    benim iş yeri orası
  • 22-11-2006, 11:17:47
    #14
    hoca allah dusurmesın bunun eline ne deyım bu hoca adamı dove dove oldurur mılletın sesı cıkmaz valla