• 29-12-2020, 23:13:45
    #1
    Arkadaşın güven sorunu varmış önce hesabı alcakmış sonra ödeme yapıcakmış (1.5günlük üye) Extra 2-3 hesap daha veriyim diyorum ne diyorsunuz?
  • 29-12-2020, 23:14:24
    #2
    Az. ( Ama hocam Üyeleri yıla göre yargılamak da yanlış olmuş biraz. aynı muameleyi ben de görmüştüm.)
  • 29-12-2020, 23:16:49
    #3
    Referansı yok ise hesabı ödemeden sonra alacak mecbur. Güven kazanmak için öncelikle bulunduğun yerde o güveni sen vermelisin diye düşünüyorum. Boşuna burada ticaret sayısı ve puanı gösterilmiyor yani.
  • 29-12-2020, 23:18:00
    #4
    hocamdesem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az. ( Ama hocam Üyeleri yıla göre yargılamak da yanlış olmuş biraz. aynı muameleyi ben de görmüştüm.)
    Ben suana kadar kimseyi ne yaşıyla ne üye oldugu tarihle yargıladım Yargılamak istesem konuyu buraya açmazdım 22 Yaşındayım 5 aylık ben üyeyim ama forumdaki ilk zamanlarımda 15-20 ticareti olan insanlara ben size güvenemem hocam kusura bakmayın siz hesabı bana verin demedim demem de.
  • 29-12-2020, 23:19:37
    #5
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben suana kadar kimseyi ne yaşıyla ne üye oldugu tarihle yargıladım Yargılamak istesem konuyu buraya açmazdım 22 Yaşındayım 5 aylık ben üyeyim ama forumdaki ilk zamanlarımda 15-20 ticareti olan insanlara ben size güvenemem hocam kusura bakmayın siz hesabı bana verin demedim demem de.
    Doğrudur hocam , düzeltiyorum detayını bilmediğim için arkadaş da hakıszlık etmiş.