• 24-12-2020, 11:49:49
    #1
    Merhaba Dostlar,
    Mizah tadında bir olay anlatmak istiyorum.

    Cihazımı kaybettiğim için, yapı krediyi yeni cihaza kurdum. Dün QR ile para çekerken güvenlik sebebi işlem iptal edildi. 18:30. Bankayı aradım sizi arayacaklar dedi. 19:30 tekrar aradım kimse aramıyor diye ben konuşurken arkada 2 kere çaldırıp kapattılar. Başkasıyla görüştüğüm için. Sonra kapattım 2 saat sonra tekrar aradım beni kimse aramadı diye bu sefer aramışlar ulaşamamışlar bildiriyorum tekrar arayacaklar dediler.
    Sabah ofise geldim çalarken telefon kapandı şarja koydum, tekrar aradım ulaşmamışlar dönecekler dedi. Forumdan bir arkadaşımız aradı gene meşgulken kapattılar.

    Öyle bir kısır döngüye girdik ki saat 12:00 hala güvenlik birimi benimle görüşemiyor
    • skynlexx
    • iammert
    • ademakcan
    iammert, ademakcan ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2020, 11:51:53
    #2
    Aman hocam uzerinizde büyü olabilir
    • Cueh
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2020, 11:52:44
    #3
    Nasipte yokmuş
  • 24-12-2020, 11:54:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kış kış c*nler kış kış
    yallah c*nler yallah
  • 24-12-2020, 12:20:43
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seni gidi maxi geyikçi seniiii: )